قله ی لاکو منطقه ی پنجاب هراز 13/12/1389

این نوشته در bamdadan ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای قله ی لاکو منطقه ی پنجاب هراز 13/12/1389

  1. محسن آرام نژاد :گفت

    واقعا روز خوبی بود ،
    چیزی که دیدیم اصلا شبیه روز همایش نبود ،برف بود و برف بود و برف

    • راه بود و راه …
      برف بود و برف …
      و سکوت ساکت و آرام …
      خوب یادم نیست
      تا کجاها رفته بودم، خوب یادم نیست
      این که فریادی شنیدم یا هوس کردم
      که کنم رو بازپس،رو بازپس کردم
      پیش چشمم چیست اینک؟ راه پیموده
      پهندشت برف پوش راه من بوده
      گام های من بر آن نقش من افزوده
      چند گامی بازگشتم، برف می بارید …
      باز می گشتم، برف می بارید
      جای پاها دیده می شد،لیک برف می بارید …
      برف می بارید، می بارید، می بارید
      جای پاهای مرا هم برف پوشانده ست.
      «شاعر مهدی اخوان ثالث»

بیان دیدگاه